hej tillbaka från falun

Hej jag har presis kommit hem från falun
saknar det hur mycket som hälst <3
sat mej framför datorn och koplade in kameram
och insåg att jag hade inte tagit några bilder :(
så nu blir det inga bilder .
jag göskar att alex skulle göra om min blogg också
då skulle jag vara glad. kolade in de andras bloggar så sukt fina alex .

jag bode iallafal men signw alex viktora Ida och frida o linn<3
I rumet brevid såv alice, jenny, clara o sofie<33 0ch brevid
de såv lilla bäver, lejon , sura björn och markus<3 fida hade satt 3
lärare i vår lilla koridor som patrulerade hela nätterna(a) tortan
 sura mattteläraren och sig själv arga frida. 
 
 
                                                                 puss o kram ellibelli,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0